Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с шофьорско стъкло Алфа ГТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с шофьорско стъкло Алфа ГТ

    Здравейте колеги ! Преди около 10на дни шоф. стъкло на ГТ-то просто спря да работи и не мърда нито надолу, ни нагоре. Разпитах тук там, изчетох доста мнения и почти всеки казва, че или се е намотало жилото или машинката е заминала. Когато е контакт има звуковия сигнал при натискане на бутона и "цъкане" някъде вътре, но няма движение на стъклото. Вчера свалих кората за да видя за какво става въпрос и от къде може да идва проблема, но тъй като не съм много компетентен по този въпрос ще ви помоля за малко помощ. Ще кача няколко снимки, ако може да ми кажете, кое по-точно е машинката и ако е в нея проблема, само нея ли трябва да сменям или целия стъклоповдигач ? Или ако проблема е някъде другаде, къде трябва да гледам и за какво. Благодаря предварително !







    GT

  • #2
    Провери на означената букса:



    дали има напрежение 12 V между пинове 3 и 4, когато има подадена команда за затваряне или отваряне (в момента в който чуваш да цъка реле).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Мерси колега, ще го проверя, но все пак, това от вътрешната страна (снимка 2) ли е задвижващата машинка и в нея ли може да е проблема след като няма друго скъсано или счупено (видимо ) Така или иначе ще трябва работеща да търся, но не знам дали върви само тя или е заедно със стъклоповдигача ?

      п.с. На снимка 1 долу в ляво, където е кутия за аварийната светлина на вратата има още една бяла букса на която 2 от пиновете са запоени, незнайно защо. За какво отговаря тази букса и дали пък там не се е разпоило нещо, че не може да се извади от едната страна.
      GT

      Comment


      • #4
        Да туй на снимка две е машинката, ако ти се наложи вземаш цяла заедно с механизма.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Първо провери това с напрежението между пинове 3 и 4, за което говорих по-горе. Има вероятност на тях изобщо да не се появява захранващото напрежение за мотора а той да си е здрав.

          Цъкни една снимка на въпросната бяла букса, за която питаш, тъй че да и се виждат пиновете.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment

          Working...
          X